דייט 'בגן העדן' שלי

אחד הערכים המובילים שלי בחיים בכלל ובעשייה החינוכית שלי בפרט הוא ערך שאני קוראת לו 'הלכה למעשה'. אני אוהבת מאוד לפנטז לחלום ולעוף על כנפי הדמיון, ואני תמיד חושבת בגדול והכל נראה לי אפשרי. אבל אח"כ האתגר האמיתי עבורי הוא לחבר בין הענן הרחוק הזה שיצרתי במוחי לבין הקרקע ומה שקורה בשטח. ברגע שזה קורה נולדים דברים נהדרים.
שלט 'רודף החלומות' של 'signshines' קולקציית שלטי מתכת שעיצבתי.

גיליתי במשך השנים שיש כל מיני דרכים ליצור ולהיות יצירתיים. לפעמים זה עם הילדים בבית, לפעמים זה בפתרונות והברקות שאנחנו שולפים בעבודה, רעיונות, פיתוח, יוזמות ...וכאחת שעברה גלגולי יצירה שונים בחייה, היום אני מאוד מחוברת לעולם הכתיבה והתוכן – זו יצירה מסוג אחר, כזו שאינה נוגעת בחומר. אחת הדוגמאות לכך היא הבלוג הזה או האתר שלי שעיצבתי וכתבתי. גרפיקאים ופרסומאים שחיים בעולם של תוכנות ותוכן, ולא של מגע, יבינו לליבי. אבל גם כשמדובר בכתיבה אני תמיד דוגלת בערך 'הלכה למעשה' וכותבת מתוך דברים שקורים בשטח, חוויות שאני חווה ביומיום, דברים אותם אני מיישמת בשגרת חיי. אם אני מסתכלת אחורה, אני חושבת שבכל עבודה שבה עבדתי הצלחתי בעיקר בזכות יחסי האנוש שלי והשירותיות... ושוב חוזר פה עניין הקשר הישיר בשטח, המגע עם אנשים והרגישות אליהם.

היום ה'לקוחות שלי' הם התלמידים שלי. בקורסים שאני מעבירה אני מלמדת את התהליך שקורה 'מרעיון ועד למוצר'. מרגע הניצוץ ועד לביצוע שלו. בכל יום אני נחשפת לדור שחי בעידן הטכנולוגיה והעולם הוירטואלי, שם הריחוק והפער בין מחשבה למעשה גדלים – שם ההזדמנות שלי ללמד איך להתמודד ואיך למתוח חוט ולקשור בין המחשבות לבין העשייה דרך הידיים. גם כשפתחתי את הקבוצה 'מורות יוצרות למידה' המטרה העיקרית הייתה לקיים שיח ודיון סביב תהליכי למידה ונושאים שונים בהוראה באמצעות חומרים ויצירה. והנה מסתיימת לה שנה שבה דיברנו ודיברנו...הגיע הזמן לשלב המעשה.

הגיע הזמן להכיר את מי שמאחורי המסך, להפגש פנים מול פנים , לחגוג ביצירה ומגע דרך הידיים,ליישם את הדיבורים, להנות יחדיו מחדוות היצירה, לחוות את מה שהתלמידים שלנו חווים.
לכן אני מזמינה אתכם למסיבת יצירה בביתי הקסום.
אין מישהו שנכנס אלי הביתה ולא יוצא עם השראה. ברגע שנכנסתם דרך השער אתם לכמה רגעים נמצאים בעולם אחר. זו הפינה הקסומה שלי ושל משפחתי שמשקפת את אופן החיים היצירתי שלנו. כמעט בכל פריט יש מחשבה ומגע יד שלי ושל בעלי היוצרים. חשוב לי שתכירו אותי ושאכיר אתכם.
אני מזמינה אתכם לבוקר יצירה כיפי במיוחד, עם אוירה פסטורלית בצל הגפן המתפרע, עם מוסיקה טובה, כיבוד ושלל חומרים ליצירה. זו תהיה ההזדמנות שלי להכיר לכם את אופן עבודתי, הדרך שלי להניע תהליכי יצירה ולעורר את הדמיון!

הבית שלי :)


 

מסיבת היצירה תתקיים ב 7/7/16 בבוקר יום חמישי, מ9:30 – 13:30 בביתי שנמצא בשכונת עין הים - בחדרה, רחוב חבצלת השרון 22.
 4 שעות בהן נמציא, ניצור, נפטפט ונכיר אחד את השני- בלי מחויבות, בלי מטרה לימודית, רק להתנסות, לאתגר את עצמנו וליצור בשתי ידיים. ההשתתפות במפגש היא בעלות של 130 ש"ח וכוללת הכל- אני פותחת את ביתי, את ארון החומרים שלי, את ארגז הכלים שלי ואת אופן החשיבה והעשייה שלי.



בואו נחגוג בסדנת יצירה שתפעיל את החשיבה ההמצאתית והיצירתית של כל אחת ואחד מאיתנו והכי חשוב שנהנה יחדיו מחדוות היצירה.
להרשמה התקשרו אלי 0544909672 או הכניסו פרטים כאן ואצור עמכם קשר.

תגובות